Blog

Administrátor
28/10/2018
Novinky 4 komentáře

Jak si vedeme v říjnu a co připravujeme?

copywriting

 

Shrňme si naše dosavadní výsledky v několika číslech:

  • 147 – číslo udávající počet vypracovaných poptávek za necelé 4 měsíce od spuštění tržiště
  • 349 – celkový počet vypracovaných normostran
  • 29 – tolik bylo provedeno výplat tvůrcům obsahu
  • 131 – počet registrovaných copywriterů a překladatelů
  • 31 – počet zaregistrovaných uživatelů poptávajících služby

Děkujeme. Za 4 měsíce opravdu skvělá práce.

 

Nyní několik slov k připravovaným změnám a k tomu, co již proběhlo:

  • V záři byla instalovaná platební brána pro rychlejší nákup služeb. Poptávající tak při platbě kartou mají své peníze obratem na účtu ve formě kreditu.
  • Postupně připravujeme i slovenskou verzi copytrh online tržiště, kterou plánujeme spustit do poloviny listopadu.
  • Na návrh jednoho z copywriterů, ač nám v tuto chvíli nepřišel požadavek jako relevantní, jsme se rozhodli řešit i sekundární tržiště pro prodej tzv. šuplíkových článků.
  • Naše reklamní oddělení oslovilo ke spolupráci několik desítek firem, takže můžeme očekávat zvýšený nárůst poptávek po službách copywriterů. Prozatím se podařilo navázat dlouhodobou spolupráci se 7 oslovenými firmami a v průběhu dalšího týdne s nimi budou dořešeny všechny podrobnosti.
  • Dále připravujeme novou funkci v systému – tzv.“doporučený profil.“ Tímto označením bude ohodnocený profil, který má vypracovaných nejméně 10 poptávek s celkovým hodnocením nejméně 4,8. U takového profilu se bude zobrazovat nálepka, která jej zvýrazní. Pro poptávajícího to bude známka kvality dodané služby. Pro copywritera to bude znamenat větší prestiž.
  • Platnost poptávky byla automaticky snížena na 14 dnů. Pokud se do této doby poptávající nerozhodne a nepřijme nějakou nabídku, bude poptávka ukončena. Předchozí poptávky, které jsou na tržišti déle než 14 dnů, budou odstraněny ručně.
  • Připravujeme také automatické přijetí dodaného obsahu. Pokud copywriter dodá obsah, bude mít poptávající 7 dnů na jeho reklamaci nebo doplnění. Pokud se tak nestane nebo dodaný obsah poptávající neschválí, poptávka bude automaticky ukončena a peníze převedeny na účet copywritera.
  • V průběhu listopadu pročistíme databázi copywriterů. Je tady několik profilů, které od registrace na žádnou poptávku nezareagovaly a ani se nepřihlašují do tržiště. Profily, které nemají snahu spolupracovat, nepotřebujeme.

Děkuji všem za trpělivost při čtení. Vaše nápady nebo návrhy nám můžete posílat na email info@copytrh.cz. Vším se budeme zabývat.

 

Přeji Vám hezký víkend a příjemný sváteční den.

Roman Sentej, COO copytrh.cz

4 Comments on this article

  1. M.

    Dobrý den, ráda bych přidala svůj názor k článku.
    Jde vidět, že celý copytrh jde dobrým směrem. Co mi ale maximálně vadí je cena článku. Cena, za kterou mám pracovat. Pokud má být copytrh profesionální a poskytovat opravdu profesionální služby, musí jít s cenou nahoru. Psát za 60 korun se nedá a už vůbec ne vyhledat kvalitní podklady, nastudovat problematiku a vypracovat článek. Další věc co mi vadí ale vidím, že se ji snažíte řešit je prodlení od kupujících. Mám článek vypracovaný více jak týden a nikdo nereaguje. Děkuji M.

    • Administrátor

      Dobrý den a děkujeme za názor.
      Je nutné si uvědomit jednu zásadní věc. Copytrh se od začátku prezentuje jako tržiště. Tržiště je místem, kde můžete smlouvat, nabízet. Vy děláte cenu, vy stanovujete pravidla. Nikde není psáno, že budget poptávajícího je cena, přes kterou vlak nejede 🙂 Takže ano, nabízejte, smlouvejte. Pokud nechcete psát za 60,- Kč pište za 200,- Kč. To, co nabídnete buď kupující přijme nebo zvolí jinou nabídku. Primárně ale nechceme určovat za kolik kdo má psát. To jednoduše nejde, pokud chceme zasáhnout kteroukoliv skupinu poptávajících a nezvýhodňovat pouze jednu stranu. Někomu vyhovuje pro reklamu jednoduchý článek, někdo naopak preferuje kvalitu, za kterou si rád připlatí. Není pravidlem, že kupující vezme nejnižší nabídku, právě naopak. Ale budeme v budoucnu řešit minimální cenu nabídky a taky minimální cenu článku.
      Co se týče schvalování odevzdaného textu už vše řešíme. je to priorita kterou se momentálně zabýváme. Pokud vše půjde hladce budou se odevzdané články schvalovat automaticky bez další možnosti reklamace nebo vrácení. Nicméně i kupující musí mít dostatečný prostor, aby se zakázkou mohl zabývat.

  2. AZETmedia

    Určitě bych doporučila i nějaké sankce za pozdní dodání článku pro copywritera. Pokud mám klienta, který má nebo musí dodat článek v určitém čase, musím vybrat nikoliv podle ceny ale i doby doručení. Občas jsou právě ty nejrychlejí doručené, nejdražší. Ve chvíli kdy mi doručení článku opozdí o dva dny přijdu nejen o peníze ale i prestíž u klienta a o to opravdu nestojíme. Navrhuji pokud se článek opozdí počítat jeho cenu, jako cenu nejlevnějšího článku z nabídek. Já se pak můžu klientu omluvit a dát slevu. Děkuji

    • Administrátor

      Děkuji za názor. Jednou ze sankcí je i hodnocení copywritera. Máme statistiku, že většina poptávajících vybíra nejen podle ceny ale i hodnocení. V podstatě však máte pravdu. Pokud máte zájem o vypracování v určitém čase, je nezodpovědné od copywritera dodat článek i o den později. Reagujete na jeho nabídku, kterou je dle smluvních podmínek povinen odevzdat včas. Pokusíme se zapracovat nějakou staisfakci pro poptávajícího a zároveň trest pro copywritera.

Komentář