Blog

Administrátor
05/07/2018
Zprávy copywriter 9 komentářů

Nespolehlivost nepotřebujeme a budeme ji řešit razantně

banovani

 

Vážení poskytovatelé služeb,

rozmohl se nám tady takový nešvar.

 

Coypwriteři odmítají vypracovat přijaté nabídky od poptávajících, někde naopak copywriter nabídku odsouhlasí, komunikuje a to je všechno. Poptávku nevypracuje, několik dnů se nemůžeme copywritera dopsat protože nereaguje.

Našim cílem a věřím, že i většiny z vás je nabízet spolehlivé služby. Služby, které jsou oproti konkurenci lépe zaplacené. Služby, kde se každý poptávající rád vrátí a ví, že zde najde nabídku cenově dostupnou s dobrou kvalitou.

Pokud copywriter vloží nabídku na nějakou poptávku nemůže očekávat, že v ten den nebo hodinu ji poptávající přijme. To nejde. Poptávající nemá omezenou dobu do kdy nechá publikovanou nabídku a taky není omezený časem kdy nějakou nabídku přijmout musí. Má právo si vybrat z nabídek, nebo čekat na nabídku cenově přijatelnější, časově lepší, podle lepšího hodnocení copywritera apod. Je jen na jeho uvážení jestli mu stačí nabídky vložené, nebo bude čekat na další.

  • COPYWRITER má možnost svou nabídku na poptávku kdykoliv v administraci zrušit!!! Pokud se na tuto nabídku necítí, předpokladá odjezd někam daleko, nebo jak se nám tady často vyskytuje, nejde proud, internet a podobně.
  • COPYWRITER může kdykoliv svou nabídku na poptávku v administraci upravit. To znamená zruší původní a vloží novou .

Takže jen jedno malé upozornění. Budeme banovat každého uživatele, který více než 2x poruší své povinnosti k poptávce nejméně na 30 dnů aby se mu to v hlavě rozleželo. Blokování účtu bude za každé porušení :

  • Nedodá článek,
  • nekomunikuje, nebo
  • dodá článek se zpožděním a to opakovaně.

Musíme si uvědomit, že každý poptávající pokud si vybere copywritera podle doby dodání, na článek v tu dobu čeká z nějakého důvodu. Například termín publikace, schválení klientem a podobně.

Určitě toto opatření rozdělí poskytovatele na dva tábory. Spolehlivý bude souhlasně přikyvovat, nespolehlivý bude odporovat.

Nám jde především o tu spolehlivost a dodržení toho co je psané.

No a teď něco příjemnějšího na co se můžete těšit.

 

  1. V polovině července uděláme akci, kdy budete psát za poloviční poplatek
  2. V srpnu proběhne masivní reklamní kampaň na copytrh.cz. Pro vás to bude znamenat více nabídek a větší výdělky
  3. Připravujeme návrh spolupráce s pár agenturami v oblasti reklamy a marketingu – půjde o VIP klienty a tedy i „poptávky“ budou lépe placené
  4. A další si necháme na pak 😊

9 Comments on this article

  1. bordo

    Dobrý večer, nemám moc poptávek, resp. těch vypracovaných. Přesto by mne zajímalo, jak budete řešit když se opravdu vyskytne problém se kterým se nepočítá. Já nevím, například nutná hospitalizace a podobně 🙂

    • Administrátor

      Dobrý večer, děkuji za dotaz. Ano může se stát nečekaná událost. Vše pečlivě sledujeme a nikdo nedostane blokaci jen tak. Proto vše řešíme až při opakovaném porušení. Nabízíte kvalitní služby, tedy velká většina. Nebyla jediná reklamace na odevzdaný obsah a menší chyby se řeší dohodou. Náš cíl je jasný. využít váš potenciál, naše kontakty a udělat z copytrh spolehlivé tržiště služeb. Tržiště, kde budete moci vydělávat nemalé částky a mít každý den přísun nových poptávek. To ale dokážeme pouze kvalitou a spolehlivostí.

  2. copyman

    Trochu silné na začínající web. Ale držím palce.

    • Administrátor

      Silné? Možná áno, nebo taky ne. Od spuštění za necelý měsíc bylo vloženo 69 poptávek z toho více jak 10% (konr.9) bylo řešeno sporem. Důvod? Storno ze strany copywritera, nevypracování ze strany copywritera. Všechny tyto případy nám poslaly potencionálního klienta ke konkurenci a samozřejmě napravit pověst nebude lehké. O to horší je, že jedním z klientů byla velká společnost v oblasti reklamy a marketingu, která mohla zabezpečit pravidelný přísun objednávek v desítkách denně. A bohužel celkem 4x se tento klient popálil 🙁 Takže pokud se někomu zdá přístup tvrdý kdykoliv může opustit naše tržiště, nebudeme mu bránit. Pro nás je důležitá kvalita a spolehlivost, aby se časem mohla zvednout minimální cena za dodanou službu a kvalita byla i pro vás příjemně ohodnocená.

  3. Kristyna

    Dobrý den,
    jen bych poznamenala jednu věc. S Vaším textem v podstatě souhlasím, ale je také třeba odatranit i nedokonalosti. Momentálně jsem nic nevypracovávala, tak nevím, zda již to není vyřešené, ale každopádně mi zde vadí jedna věc. Ve chvíli, kdy mi je přidělena zakázka a já si odkliknu upozornění, tak již nevidím v kolik hodin mám článek odevzdat, ale pouze datum. Spousta poptávajících tu jde i po skutečné hodině. Dále také to, že když se od nás očekávají prakticky okamžité reakce, bylo by dobré to samé požadovat i po druhé straně po odevzdání práce 🙂

    • Administrátor

      Dobrý den Kristyno. Systém je nastavený tak, aby byl vždy dostatek prostoru který si sami určíte. Pokud poptávající přijme nabídku například ve středu dopoledne a vy máte k vypracování 1 den, máte ještě celý čtvrtek k odevzdání článku. Pokud by jsme nastavili i přesnou hodinu odevzdání obávám se že by to přineslo ještě více problémů. Nemám informace o tom, že by se zde řešili hodiny. Naopak reklamace poptávek se řeší s odtupem v průměru dva dny. Dokonce jedna byla řešená až po týdnu nedodání a marnému kontaktování copywritera ze strany poptávajícího. Co se týče druhé části, máme připravený upgrade systému, který budeme nasazovat společně s platební bránou aby byl provoz co nejméně zasažený. Samozřejmě po odevzdání práce můžete kdykoliv kontaktovat poptávajícího zprávou nebo dotazem proč ještě nedošlo ke schválení. Trošku se poptávajícímu připomenout není na škodu 🙂

      • Kristyna

        Děkuji za odpověď. Já s tím právě problém měla, bylo mi v jednom případě, možná i ve více, strženo hodnocení, protože jsem neodevzdala text dopoledne, ale až odpoledne. Ono to v tom hodnocení vypadá vážně špatně, když tam máte, že text byl odevzdán pozdě, avšak jste ho odevzdal v tom dni, kdy jste měl, viz. u mě např. článek o trezorech a hodnocení 3,5 * s komentářem, že byl odevzdaný pozdě, přitom jsem ho odevzdala v termínu. Nyní mi po takovýchto hodnoceních zřejmě nikdo další zakázku nedá. Každopádně děkuji za reakci. 🙂

        • Administrátor

          Dobrý den Kristyno ještě jednou. Dal jsem si tu práci vyhledat logy těch hodnocení o kterých mluvíte. abych taky věděl o co se jedná a naše hana nesměrovala jen na poptávající. Tady ten článek vidí pouze copywriteři, takže je to v naší komunitě co se zde zveřejní. K Článku Forex. Článek jste měla vypracovat do 22.6, odpoledne jste poptávajícímu slíbila že čánek pošlete během večera, nakolik jste měla někoho v nemocnici. Článek jste poslala až ráno 01:47 další den. Článek nebankovní půjčky – slib odeslání článku po 14 té hodině.kvůli datům a nešlo odeslat přes mobil – odesláno v 19:26. Článek Trezory a sejfy tam jste se vrátila ze svatby a slíbila článek obratem zaslat, objednávka 14.6 ráno v 6:26, článek jste odeslala 15.6 14:29. U povlečení došlo ke stornu protože článek nebyl odevzdaný dle zadání po reklamaci ani další den a tím došlo k prodlení směrem k poptávajícímu ne jeden ale dva dny. No a teď k samotnému nabízení. Pokud do nabídky dáte zpracování článku do 1 dne, tak poptávající samozřejmě očekává že do jednoho dne ten článek obdrží. Musíte si uvědomit, že případná reklamace a úpravy, článek ještě zdrží. Pokud by klient nespěchal nechá si vypracovat článek s delší dobou dodání. Závěrem. Osobně si myslím, že hodnocení je zasloužené. To že jste smazala notifikce, které vám samozřejmě do 5-ti minut od výherné nabídky přijdou i na email nic nemění. Jsou jak v administraci tak v emailu. Nicméně, Pracujte, plňte zakázky včas a při větším počtu hodnocení se tři špatné ztratí. Máte dobrý základ a pravděpodobně nejvíce vypracovaných poptávek. Hodnocení zrušit nemůžeme, nebylo by to fér vůči poptávajícím a myslím, že takto je to správně. Hodnocení upravujeme pouze za předpokladu, že opravdu dojde k oprávněné reklamaci. Tady v tomto případě se tak nestalo. Děkuji za pochopení

          • Administrátor

            A ještě jedna věc k technickému řešení. Do poptávky přidáme featuru kde bude jasné co klient očekává od článku. Klient tak bude moci zvolit jestli se jedná o urgentní poptávku a tedy včasné dodání do 24hodin, nebo o poptávku bez urgence a v tom případě bude volba vypracování článku na copywriterovi podle jeho nabídky. Snad to pomůže aby copywriter nereagoval bezhlavě na každou nabídku, kterou není schopný vypracovat.

Komentář